Opdateret 8. august 2017

KIH-databasen

Behov for hjælp?
I nedenstående kan du overordnet læse om, hvor du kan få hjælp, hvilken form for hjælp, og hvem der kan få hjælp i relation til KIH-databasen.

2. level support på driftsmiljøet for KIH-databasen

Hvis du oplever driftsspecifikke problemer med KIH-databasen, kan du rette henvendelse til driftsleverandørens support.

Region Nordjylland
Mandag–torsdag kl. 7.00–16.30 og fredag kl. 7.00-16.00.
Tlf. 9764 8127

Mail: itsupport@rn.dk

Indrapportering af sikkerhedshændelse
Hvis du opdager en hændelse, som du mener, er en sikkerhedshændelse relevant for KIH-databasen - eksempelvis nedbrud, cyberangreb, skadelig kode, skadelige fejl i programmer eller lignende, skal du rapportere den til følgende e-mailadresse: kih@medcom.dk.

Hvis du mener, at hændelsen har akut karakter, skal du straks orientere MedComs systemforvaltningsteam på følgende telefonnummer: 6543 2030.

Behov for anden hjælp?
Systemforvaltning af KIH-databasen varetages af MedCom. Hvis du derfor har generelle brugerspørgsmål, spørgsmål omkring tilslutning og oprettelse eller andre spørgsmål, er du velkommen til at rette henvendelse til: 

MedCom
Mandag–torsdag kl. 9.00–15.45 og fredag kl. 9.00-14.00
Tlf. 6543 2030

Mail: kih@medcom.dk.

Jens Rahbek Nørgaard
Mobil: 2482 1453

Mail: kih@medcom.dk.

Du kan læse mere her.