Opdateret 6. april 2017

MedCom-kommunikation

Hvis du oplever problemer med din MedCom-kommunikation, skal du kontakte it-supporten i egen organisation eller hos leverandøren af dit it-system. It-supporten bør undersøge, om problemet vedrører dit eget it-system, netværk eller VANS-leverandør.

Hvis fejlen ikke kan løses af din it-support, bør din it-support tage kontakt til din samarbejdspartners it-support og forsøge at udrede fejlen bilateralt.

Hvis problemet stadig ikke kan løses af din it-support, kan MedCom kontaktes for yderligere udredning.
MedCom er ikke part i den daglige it-drift og kan derfor kun udrede fejl i tæt samarbejde med sundhedsvæsnets it-organisatorier og it-leverandører. 

For at kunne hjælpe dig, har MedCom således brug for at vide:

  • Hvilket it-system du anvender
  • Hvem du forsøger at sende data til/modtage data fra (fx sygehus, kommune, praksisyder, laboratorium)

MedCom kan kontaktes:

Mandag - torsdag kl. 09.00-15.45 og fredag kl. 09.00-14.00
Tlf. 6543 2030

Mail: medcom@medcom.dk