Opdateret 14. september 2016

Sårdatabasen

Behov for hjælp?
Hvis du oplever problemer med sårdatabasen, kan du tjekke sårdatabasens driftsstatus her: https://www.pleje.net/Info_4.asp

1. level support
Generelle brugerspørgsmål til sårdatabasen varetages lokalt af enten den enkelte region/det enkelte sygehus eller kommune (eller i et samarbejde mellem region og kommuner).

Du kan finde kontaktansvarlige for brugeroprettelse og brugeradministration her: https://www.pleje.net/Info_usernew.asp

2. level support
Hvis du som superbruger har systemspecifikke spørgsmål til sårdatabasen, kan disse rettes til systemleverandørens support:

Dansk Telemedicin
Åbningstider
Mandag – fredag kl. 8.00 – 17.00
Tlf. 4925 2565
Mail: info@telemed.dk

Systemfejl kan også indmeldes online i fejlindberetningssystemet, når du er logget ind i Pleje.net. I åbningstiden kan du indmelde kritiske systemfejl telefonisk.

Behov for anden hjælp?
Systemforvaltning af sårdatabasen varetages af Region Nordjylland. Hvis du derfor har behov for anden hjælp eller har spørgsmål i forbindelse med sårdatabasen, er du velkommen til at rette henvendelse til:

Fællesoffentlig systemadministrator
Lasse Harbo Larsen
Mail: lasse.harbo@rn.dk

Du kan læse mere her.