Nyhed
Fokus på kvalitet: Fastholder højt niveau i 2024 trods travlhed
4. februar 2025 · Læsetid: 1 minut
Siden 2015 har MedCom anvendt et kvalitetsstyringssystem (KSS) til test af leverandørernes implementering af MedCom-standarder. Og hvert år måler vi vores kvalitetsstyring. Igen i år fastholder vi et højt niveau.
Med fuld fart på organisationen gennem hele 2024, har MedCom formået at fastholde et højt kvalitetsniveau i sine serviceydelser. Året har budt på mange aktiviteter, men med en procesorienteret tilgang og et stærkt samarbejde internt har vi holdt kvalitetsflaget højt.
MedComs kvalitetskonsulent, Tomas Placatka, fortæller:
”Vi har løbet stærkt i 2024 med flere nye medarbejdere og mange opgaver, men alligevel lykkedes det os at holde fokus på kvaliteten. Det er jeg både stolt af og taknemmelig for – så en stor tak til alle medarbejdere for indsatsen! En procesorienteret tilgang er vejen frem for os”
Kvalitetsstyringssystem som omdrejningspunkt
Siden 2015 har MedCom anvendt et kvalitetsstyringssystem (KSS) til test af leverandørernes implementering af MedCom-standarder.
I dag er systemet også integreret i arbejdsprocesserne med udvikling og tilpasning af nye standarder.
En vigtig del af arbejdet er den feedback, vi modtager fra vores samarbejdspartnere. Efter hvert testforløb og hver frigivelse af standarder sender vi spørgeskemaer ud, så vi løbende kan forbedre vores løsninger. Denne proces er central for at sikre et højt serviceniveau.
Vinderen af Den store MedCom-gave
Vi vil endnu en gang sige tusind tak for værdifuld feedback i 2024. Det er denne dialog, der gør det muligt at videreudvikle MedComs serviceydelser og arbejdsprocesser. Som en del af indsatsen trækker vi hvert år lod om “Den store MedCom-gave”.
Den heldige vinder i 2024 er Jan Magnussen fra CGM (CompuGroup Medical). Stort tillykke.
Vi ser frem til et lige så stærkt samarbejde i 2025.