KIH
Drift og driftstatus
Servicemål
Servicemål for KIH er 99,6 % oppetid i driftstiden – dvs. dagtid hverdage kl. 8.00 – 15.30.
Servicemål for reaktionstider inden for normal arbejdstid:
- P1-sager: 3 timer
- P2-sager: 8 timer
- P3- og P4-sager: 5 døgn eller efter aftale
Driftsrapporter
Region Nordjylland udarbejder månedligt en driftsrapport i forhold til den aftalte SLA.
Driftsstatus og monitorering
Via følgende link har du mulighed for at se månedlige månedlige opgørelser på drift og statistik for KIH (pdf).
Servicevinduer
Servicevinduer gennemføres fra kl. 21.00 – 23.00:
- 2 . tirsdag i måneden for større ændringer med nedetid
- 4. tirsdag i måneden for mindre ændringer uden nedetid
Support
Via følgende link kan du finde information og kontaktoplysninger ved behov for support.
Monitorering af anvendelse
Her kan du følge anvendelsen af KIH.
Her kan du finde opgørelser for antal CPR-forskellige patienter samt antal enkeltmålinger pr. måned.
Kontaktpersoner
Martin Bergholz-Knudsen
Konsulent
Systemforvaltning
Jens Rahbek Nørgaard
Chefkonsulent
Systemforvaltning