Bindeleddet i det digitale sundhedsvæsen

Søgning

SDN

SDNv3: Drift og servicemål

Servicemål

Servicemål for det centrale SDN er 99,9 % oppetid i driftstiden – dvs. 24/7 og alle dage mellem 00.00 og 24.00.

Servicemål for respons- og afhjælpningstider: 

  • P1- og P2-sager: Responstid er 30 minutter. Afhjælpningstid er 4 timer
  • P3-sager:  Responstid er 8 timer. Afhjælpningstid er 12 timer
  • P4-sager: Responstid er 24 timer. Afhjælpningstid er 48 timer

Driftsrapporter

Netic A/S udarbejder månedligt en driftsrapport i forhold til den aftalte SLA.

Driftsstatus og monitorering

Via følgende links har du mulighed for at følge driftsstatus på alle SDN-tilslutninger (Smokeping).

Via følgende link har du mulighed for at se månedlige ledelsesrapportering på drift og anvendelse / trafik (pdf)

Servicevinduer

Servicevinduer for normal changes afvikles som hovedregel 1. og 3. tirsdag i måneden mellem 21.00 – 03.00. Redundant udstyr opdateres dagen før i dagtimerne.

Servicevinduer for rutinemæssige standard changes afvikles som hovedregel 1. tirsdag i måneden og redundant udstyr 4. tirsdag i måneden – begge fra kl. 07.00.

Varsling af og orientering om servicevinduer sker gennem driftsmeddelelser til tilsluttede parter. Dette sker normalt 1 – 3 dage før servicevinduet, afhængigt af vurderet behov for lokal planlægning. Standard changes varsles dog ikke.

Support

Via følgende link kan du finde information og kontaktoplysninger ved behov for support.

Kontaktpersoner

Portrætfoto af Peder Illum

Peder Illum

Chefkonsulent

Systemforvaltning

Portrætfoto af Lars Hillerup

Lars Hillerup

Konsulent

Systemforvaltning

Portætfoto af Thomas Lindal Winther

Thomas Lindal Winther

Konsulent

Systemforvaltning